Farm Inc

e5i8eo

Mārketinga principi ieviešana lauksaimniecības nozarē (Farm Inc)

Projekta Nr. 2013-1-IT-LEO05-03986

Līguma Nr.CUP G83D13000540006

 

Farm Inc vispārīgais projekta mērķis ir uzlabot profesionālo apmācību un prasmju apguvi lauksaimniecības nozarē, izstrādājot mārketinga mācību līdzekļus par lauku teritoriju un produktu zīmoliem, tirgus izmantošanu starptautiskam biznesam ES kopējā tirgū.

Farm Inc specifiskie mērķi :

–          Pilnveidot Metodisko mācību līdzekli mārketingā MTTM (Proud Farmer projekts);

–          Izstrādāt efektīvas mācību metodes materiāla vizualizēšanai (piem. video, animācijas, interaktīvas scenārijus)

–          Nodrošināt pasniedzējus un lietotājus ar draudzīgu mācību līdzekli;

–          Iekļaut MTTM profesionālā izglītības sistēmā.

 

Farm Inc uzdevumi :

1 ) Paplašināt mērķa grupas auditoriju, t.sk. sekundāro mērķa grupu -pasniedzēji un politikas veidotāji;

2 ) Veikt nepieciešamos atjauninājumus, labojumus un precizējumus sākotnējā mācību materiālā, kā arī iekļaujot mācību materiālā noderīgu informāciju citiem pārtikas ķēdes dalībniekiem (piem. starpnieki, patērētāji);

3 ) Ieviest jaunas mārketinga principus mācību programmā, izstrādājot divus jaunus mācību moduļus, ” Lauku teritoriju zīmols (brandings)” un ” Exports (Internacionalizācija)”;

4 ) Izstrādāt interaktīvas mācību metodes, mācību materiālu, piem. video , animācijas un interaktīvi scenāriji;

5 ) Izstrādāt visaptverošu Rokasgrāmata materiāla izmantošanai;

6) Projekta rezultātu izplatīšana plašākai auditorijai.

 

Farm Inc konsorcija sastāvā 8 partnerinstitūcijas no 5 valstīm ( BE , CY , EL , IT , LV).

 

Vadošais partneris:

University of Macerata ( Itālija)

 

Partneri:

Militos Jaunās tehnoloģijas un pakalpojumi ( Filippos Karamanlis un SIA EE ) ( Grieķija)

INIPA ( Itālija)

Profesionālā lauksaimniecības organizācija ( Copa ) Beļģijā

HELLENIC AMERICAN SAVIENĪBA (Grieķija)

Panhellenic Savienības jaunajiem lauksaimniekiem ( Penna ) (Grieķija)

Biedrība” Zemnieku saeima ” ( Latvija )

RNDO Limited ( Kipra)

 

 Rezultāti:

Pielāgots, bagātināts un pārskatīts mācību materiāls ar izstrādātiem un pilnveidotiem moduļiem par lauku teritoriju zīmolu un internacionalizāciju, interaktīvs mācību līdzeklis.

 

Projekta ilgums 2 gadi

Budžets: 30 740 EUR, Leonardo finansējums (75%) 23 055 EUR, līdzfinansējums (25%) 7 685 EUR,

Informacija_par_projektu

“Farm Inc” uzņēmējdarbības seminārs jauniešiem


Saistīti raksti