SmartFarmer

asgd

Iemaņu uzlabošana prasmīgai saimniekošanai kā inovatīvam rīkam lauku attīstībai un ekonomikas izaugsmei (SmartFarmer )

Līguma Nr. LLP-LdV-ToI-13-CY-1671317

Projekta Nr. 2013-1-CY1-LE005-03114

 

SmartFarmer projekta mērķis ir izstrādāt ilgtermiņa apmācības programmu pārtikas produktiem ar ļoti augstu uzturvērtību (Superfoods) un augstu antioksidantu saturu, integrējot ProudFarmer izstrādātajā materiālā tieši šo pārtikas produktu audzēšanas tehnoloģijas un mārketinga pasākumus pārdošanai Eiropā (uzsverot to priekšrocības salīdzinājumā ar citiem produktiem), kā arī iepazīties ar veiksmīgiem kooperācijas piemēriem.

 

Partnerība: 7 partneri no 5 valstīm

Vadošais partneris: Lauksaimniecības pētniecības institūts ( Kipra)

Partneri:

KIPRAS Tehnoloģijas Universitāte ( Kipra)

Biedrība “Zemnieku saeima ” (Latvija )

HAROKOPIO Atēnu Universitāte ( Grieķija)

M.A.G.I. – Grieķu Superfoods Kooperatīvs (Grieķija)

Attīstības un inovāciju tīkls ( Portugāle)

Fundación Maimona ( Spānija)

 

Zemnieku Saeimas loma projektā:

–       Iepazīstināt projekta partnerus ar Metodisko Mācību Materiālu Mārketingā (MTTM) – ProudFarmer projekta rezultātu;

–       Dalīties ar idejām, mācību metodēm un praktisko apmācību pieredzi;

–       Veikt vajadzību analīzi Latvijā;

–       Pielāgot un atjaunināt MTTM pašreizējām vajadzībām Latvijas projekta mērķa grupas vajadzībām

–       Testēt mācību programmu Latvijā

–       Rezultātu izplatīšana

 

ZSA vada WP2 darba paku -vajadzību analīze:

T2.1. Vajadzību analīzes metodika un rīki (novembris – decembris 2013 )

Ieteikt metodoloģiju vajadzību analīzei un izstrādāt nepieciešamās metodes: anketas, interviju vadlīnijas u.c.

T2.2. Datu vākšana ( janvāris-februāris 2014)

Partneri veiks vajadzību analīzi savās valstīs, piemērojot izstrādāto metodiku. Vismaz 50 anketas un 10 padziļinātās intervijas tiek plānotas katrā projekta valstī.

T2.3. Secinājumu apkopošana (marts-aprīlis 2014)

Projekta partneri iesūta vajadzību analīzi un ZSA izstrādā apkopojošu ziņojumu, kurā izklāstīta situāciju visos partneru reģionos, veic rezultātu salīdzināšanu un izdara secinājumus mācību programmas pielāgošanai. Ziņojuma pamatā būs gan kvantitatīva un kvalitatīva analīze.

Rezultāti:

Atjaunināts metodiskais mācību līdzeklis mārketingā

Rokasgrāmata pasniedzējiem un studentu ceļvedis – metodiskie norādījumi pasniedzejiem pari mācību programmas pielietošanu un apmācāmiem, lai varētu studējot mācību materiālus patstāvīgi .

Atjaunotais materiāls tulkots LV

Izstrādāta jauna elektroniska platforma: http://www.smartfarmerproject.eu/SmartFarmerPlatform/index.php

Budžets: 21 161 EUR, Leonardo finansējums 15 871 EUR.

Projekta ilgums 2 gadi

 

Informatīvais ziņojums:

SmartFarmer INFO LAPA

SmartFarmer ZIŅU LAPA Nr. 1

SmartFarmer ZIŅU LAPA Nr. 2

SmartFarmer ZIŅU LAPA Nr. 3

SmartFarmer ZIŅU LAPA Nr. 4

SmartFarmer ZIŅU LAPA Nr. 5

SmartFarmer ZIŅU LAPA Nr. 6

SmartFarmer ZIŅU LAPA Nr. 7

 


Saistīti raksti