Vadības grupas un darba grupas sanāksme projekta GreenAgri ietvaros
Dienas kārtība
ECAC birojs, Vilmsi 53g, Tallina
11:30 Rīta kafija, uzkodas
12:00 Prezentācija par pagaidu rezultātiem, Projekta īstenošanas aktivitātes un finanšu plāns, Silja Lehtpuu, projekta koordinatore, Gravitas Consult OU.
12:15 Prezentācija un diskusijas par rīcības plānu, kas sagatavots 21 saimniecībai. Nākamas pilotprogrammas aktivitātes. Ann Riisenberg, Igaunijas Lauksaimniecības un tirdzniecības kamera, Andrejs Briedis, biedrība Zemnieku saeima.
13:00 Projekta aktivitātes 2016.gada decembrim līdz 2017.gada augustam (3.un 4.sasniegumi), Silja Lehtpuu, projekta koordinatore, Gravitas Consult OU.
13:10 Diskusijas un jautājumi
13:30 Pusdienas
14:00 Vadības grupas tikšanās noslēgums
14:00-15:00 Darba grupas tikšanās
WP1 “Menedžmenta un koordinācijas” aktivitātes:
- Nākamās projekta grupas tikšanās plānošana Latvijā, 2017.gada februārī vai martā
- Atskaitīšanās par 2.perioda sasniegumiem – jautājumi un problēmas
WP2 “Testēšana” aktivitātes:
- Atjaunināt aktivitāšu plāna veidni ar jautājumiem par īstenošanas fāzi (reālas aktivitātes, novirzes no plāna utt.)
- Izmaksas, kas nepieciešamas paraugu noņemšanai un analīzei – info no abiem partneriem
- Nākamā pilot programmas fāze – aktivitātes 2016.gada decembrim līdz 2017.gada maijam
WP3 “Prasmju un zināšanu uzlabošanas” aktivitātes:
- apvienotā pieredzes apmaiņas brauciena uz Dāniju 2017.gada aprīlī plānošana,
- plānot vietējā mēroga apmācības ekspertiem/konsultantiem (2017.gada janvāris līdz aprīlis)
- plānot mācības lauksaimniekiem (2017.gada janvāris līdz aprīlis)
- plānot Igaunijas lauksaimnieku pieredzes apmaiņas braucienu uz Latviju (2017.gada pavasaris – vasara)
- plānot Igaunijā/Latvijā atvērto saimniecību apmeklējumu (2017.gada pavasarī un rudenī?)
WP4 “Komunikācija” aktivitātes:
- Apvienotais apkārtraksts Centrālās un Baltijas vides projektiem.
Seminārs organizēts projekta GreenAgri CB272 ietvaros, kuru līdzfinansē Centrālās Baltijas jūras reģiona programma 2014-2020 un biedrība Zemnieku saeima.